Sennheiser na IFA 2013

IFA 2013. Podsumowanie nowości ze stoiska Sennheiser!

9 września 2013

Berlińska IFA to największe targi elektroniki konsumenckiej w Europie. Każdego roku setki producentów urządzeń rozrywki osobistej i gospodarstwa domowego spotykają się z klientami w sercu kontynentu. Prezentują nowości, ciekawostki i kierunki rozwoju. Całe wydarzenie to wielki festiwal technologii, kolorów i dźwięków. A nas najbardziej interesują te ostatnie.

Momentum dla Sennheisera

Na samym początku hali poświęconej dźwiękowi kojąco witało otwarte, przestrzenne i jak zwykle biało-niebieskie stoisko Sennheisera. A w nim przede wszystkim słuchawki Momentum On-Ear. I to nie tylko te już znane. Oficjalnie ogłaszamy uruchomienie produkcji tego modelu w trzech nowych kolorach - brązowym dla stylowych, czarnym dla bezkompromisowych i krwistoczerwonym dla wyróżniających się. Od teraz paleta słuchawek Momentum On to aż siedem barw:

Sennheiser Momentum On-Ear Black
Sennheiser Momentum On-Ear Brown
Sennheiser Momentum On-Ear Red
Sennheiser Momentum On-Ear Blue
Sennheiser Momentum On-Ear Green
Sennheiser Momentum On-Ear Ivory
Sennheiser Momentum On-Ear Pink

Presence w komunikacji

Interesującą nowością była słuchawka do komunikacji telefonicznej, działająca w najnowszej technologii Bluetooth® 4.0. Zaawansowana technologia modelu Presence poprawia komunikację w głośnym otoczeniu i zachowuje jakość dźwięku HD we wszystkich środowiskach dźwiękowych, także podczas wiatru. Dzięki systemowi ochrony słuchu ActiveGard® użytkownik nie jest narażony na nagłe skoki głośności. Słuchawka Presence jest prosta w użyciu, działa w zasięgu aż 25 metrów i ma czas działania na jednym ładowaniu wydłużony do 10 godzin (połączenia wąskopasmowe) lub 8 godzin (połączenia szerokopasmowe).

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

 

Idealny dźwięk w każdym miejscu

Nowością na półce z przenośnymi słuchawkami audio były trzy lekkie, lecz zaskakująco dobrze brzmiące modele PX 95, PMX 95 i PCX 95.

Słuchawki miniaturowe PX 95 dostarczają pełen detali dźwięk i są wystarczająco lekkie, by móc korzystać z nich przez długie godziny spacerów, jazdy środkami komunikacji czy pracy na komputerze. Ze swoim nowoczesnym, oszczędnym designem sprawiają wrażenie niepozornych, ale zdążyliśmy je już mocno przetestować i okazują się niemal niezniszczalne.
Model PMX 95 to nowocześnie zaprojektowana wariacja na ten sam temat. Jego elastyczny pałąk szyjny i przesuwne nauszniki pokryte miękkimi poduszkami są bardzo wygodne w noszeniu i zapewniają utrzymanie słuchawek w jednym miejscu.

Słuchawki PCX 95 są wprawdzie podobne - bo także wyposażone w pałąk szyjny - ale to wersja dokanałowa. Jest to pierwsza tego typu konstrukcja marki Sennheiser. Ten model zapewnia szczegółowy dźwięk z nakręcającymi basami i niezwykłą głębią. A to wszystko w nienarzucającym się, lekkim i wygodnym opakowaniu.

 

Boski śpiew Sennheisera

Ważnym elementem stoiska Sennheiser był przeszklony boks, w którym audiofile mogli w ciszy posmakować high-endowego brzmienia marki. Można było posłuchać najwyższych modeli słuchawek Sennheisera, a więc HD 800 i HD 700, niesamowitych „dokanałówek” IE 800 i oczywiście nowych wzmacniaczy słuchawkowych HDVD 800.
Ale największą atrakcją był legendarny system Orpheus. Prawdopodobnie każdy słyszał o tym lampowym wzmacniaczu połączonym z elektrostatycznymi słuchawkami, dostarczającym boskie brzmieniem zgodnie ze swoją nazwą, ale mało kto go SŁYSZAŁ. Otóż w Berlinie można było posłuchać, przy czym muzyka pochodziła z odpowiedniej klasy gramofonu. Orpheus, oryginalnie wypuszczony w limitowanej serii w 1991 roku i wyceniony na ok. 12000 dolarów, dziś wart jest wielokrotnie więcej. Nie jest i nie będzie produkowany, gdyż nie są już dostępne oryginalne zastosowane w nim części, a Sennheiser nie dopuści się użycia kompromisowych zastępników.
Stoisko pełne było aktywności, jak na przykład wykonywanie portretów użytkowników Sennheisera przez kilku berlińskich artystów. A przede wszystkim było pełne zachwycających dźwięków.

Sennheiser na IFA 2013
Sennheiser na IFA 2013
Sennheiser na IFA 2013
Sennheiser na IFA 2013
Sennheiser na IFA 2013
Sennheiser na IFA 2013
Sennheiser na IFA 2013
Sennheiser na IFA 2013
KONTAKT DLA PRASY:
Edward Popławski, Manager ds. komunikacji, Aplauz Sp. z o.o.
+48 606 408 162
edek.poplawski@aplauzaudio.pl